søndag 2. mars 2008

Søndagstur på meg og søndagsbesøk på Kajsa

I dag kom Fando, Bente og Kari på et tidlig besøk - når de skulle gå igjen så tok de med seg meg hjem igjen - og når vi hadde kommet hjem til Fando - 4,5 km - så kom tantene mine og hentet meg hos Bente, og tok med meg på en lang søndagstur - gjett om jeg fikk trimmet beina og tantene mine i dag =)

Jeg har ingen bilder fra turen min i dag, for kamera var med Kajsa, pappa og mamma på besøk til Smula - Kajsa sin søster - som har flyttet til Kråkstad - ikke så langt fra der vi bor! Det var koselig for Kajsa - og veldig deilig for meg, for hun var helt utslitt når hun kom hjem - orket ikke å henge i øra mine - jeg var jo litt sliten selv også =)

Her kommer ihvertfall noen bilder av søstrene - neste gang skal jeg også få være med =)


















































































Ha det bra fra Anton

1 kommentar:

Anonym sa...

SÅÅÅ søte søstrene er ;-)
De ser store ut på gulvet men ser jo at de er små når de kommer opp på armen :-) HÆRLIGE.
UTROLIG FLOTT farge på Kajsa har.....!!!!!!