lørdag 29. mars 2008

Jeg er blitt 2 år!

Hurra for meg som fylte 2 år i går......men da var jeg ikke så bra i magen, så da ble det dårlig med kake til meg, men i dag er jeg mye bedre, så i dag ble det kake og besøk av bestemor =)

Men jeg fikk gaver i går - naboen kom med gave - den fine leken i sofaen - og så kom det brev i posten med fint hundekort og peng i - og så hadde mamma laget en sånn idiotisk krone til å ha på hode!!!

Trodde nesten ikke mine egne øyne når den brennende kaken ble satt ned på gulvet til meg....

......var den virkelig til meg?

Namme-nam!!!!!

Er det mulig å få litt påfyll =)


Fortsatt god helg - Anton - 2 år!!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATULERER MED DAGEN ANTON !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jammen heldig som fikk den rå lekre og sunne kaka he he ... Foresten eh hærlig liten Bulle _KLUMP du har til "søster" Måtte kose masse med henne på treningen idag. Ordentlig god var hun. For ikke å snakke om den lekre rosa genseren hun hadde. Var jo den prinsessa. ;-) Ha en hyggelig bursdag!!!!!!