mandag 17. mars 2008

Hva skjedde sist uke?

Forrige søndag dro vi på bulletur - Kajsa var også med! Det var mange buller der, men jeg kjente bare noen av dem - Flora, Scarlett, Nova, Jorunn og Barcelona! Det var så mange fine damer der, så mamma sa at jeg måtte gå i bånd denne gangen =( Kajsa trengte ikke å gå i det hele tatt hun, fikk sitte på armen og inne i jakka til bullemenneskene!
Så har vi sett sola - jippi - og da har vi selvsagt passet på å solbade litt inne på stuegulvet!
Kajsa begynner å bli stor - nå får jeg ikke ha sofaen min i fred lenger - hoppet pluttselig opp en dag, og det var ikke bare hun som ble sjokkert over at hun klarte det - jeg ble lettere sjokkert jeg også!
Så kom pappa drassende med et stor hundehus på hjul her om dagen - en liten villa til meg og Kajsa - det blir fint for oss, for det er ikke så veldig stort det jeg har fra før!

Nå er det påske, og jeg skal jobbe kun en dag til før jeg har fri =)

God påske til alle som allerede har tatt seg fri fra jobben - Anton

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS med NYTT "Hundehus" Anton ;-) Synes du var flink gutt jeg som delte det hundehuset med Menneskene dine ;-)

Forresten KJEMPE KUL var huset ditt :-)

Anne Berit: Alltid morsomt å se på dine bilder og har noen "Gull-korn" under de.

Vi HÅPER på bra vær neste søndag så vi kan komme på Ekeberg med Lella Lycke. Tino blir med "Søsteren" sin.

Har veldig lyst til å hilse på Kajsa mens hun er liten :-)
Ser hun har vokst godt.
Det er utrolig FLOTT hvit farge på henne, hun har den vel fra Mamman sin ;-) Hun er jo helt ren i fargen.

Fortsatt god (siste) påske.
Det har vært surt her hjemme oxo selv om vi har hatt mye sol.

Regnet med dere var dratt på påskeferie for det var så stille her inne ;-)

Snakkes.

Anonym sa...

Ja nå havnet teksten på feil. BILDE SERIE......

Den skulle stå på "HUNDEHUSET"