søndag 23. mars 2008

Påsketur med hundebur

Det var det rareste - pappa hengte det nye hundehuset vårt bak på bilen og sa at nå skulle vi dra på påsketur - enda rarere syns jeg at det var når vi kom fram, så viste det seg at alle sammen skulle bo og sove i hundehuset - det var visst ikke noe hundehus allikevel, men et feriehus for både mennesker og hunder = /
Hjemme i Ski var det varmt og sol når vi dro, men når vi kom til Stockholm så var det snø og iskaldt =(
Da var det bare å søke ly inne i det lille huset vårt, men der inne var det ikke rare danseplassen - men det var varmt der inne =)
Etter endel bryting så prøvde jeg og Kajsa ut "vær-så-snill" øynene våres, for å få komme opp i senga til pappa, og mamma, men de virket ikke =(
Tidlig neste dag så var solen kommet til Stockholm også, men det var fortsatt kaldt! Jeg og mamma gikk en lang tur på det fine stedet vi var - jeg plukket fuglebæsj og mamma plukket steiner nede på stranda!
Da vi kom hjem så lå både pappa og Kajsa i sengen - hun hadde nok brukt "stakkars-meg" øynene sine på pappa - og det hadde tydligvis funket!!!
Vi dro inn til byen, og Kajsa og jeg fikk være med på rundtur i byen - vi fikk se på slottet, gått i gatene og så var vi og handlet i en fin butikk for den moderne hund - Modern Dogs!
Der var det en veldig snill "tant" som jeg shoppet godis av, fikk smaksprøver ved disken og greier - og siden jeg likte kexet så godt, så fikk jeg med en liten pose - helt uten å betale for - snakk om super butikk =)
På veien hjem dro vi innom Kajsa sin gamle familie og hennes hundemor - Kajsa ble så glad når hun kom dit at hun tisset på gulvet deres med en gang - pinlig - de andre ble også veldig glade - men ingen tisset på gulvet av den grunn!



Franja - Kajsa sin mor - syns at det var litt skummelt med besøk av meg, så jeg gikk å la meg i bilen. Men etter som jeg skjønte så hadde Kajsa det veldig koselig sammen med sin gamle familie =)
Ha en fortsatt fin påske alle venner - Anton

1 kommentar:

Anonym sa...

Karina sa...
GRATTIS med NYTT "Hundehus" Anton ;-) Synes du var flink gutt jeg som delte det hundehuset med Menneskene dine ;-)

Forresten KJEMPE KUL var huset ditt :-)

Anne Berit: Alltid morsomt å se på dine bilder og har noen "Gull-korn" under de.

Vi HÅPER på bra vær neste søndag så vi kan komme på Ekeberg med Lella Lycke. Tino blir med "Søsteren" sin.

Har veldig lyst til å hilse på Kajsa mens hun er liten :-)
Ser hun har vokst godt.
Det er utrolig FLOTT hvit farge på henne, hun har den vel fra Mamman sin ;-) Hun er jo helt ren i fargen.

Fortsatt god (siste) påske.
Det har vært surt her hjemme oxo selv om vi har hatt mye sol.

Regnet med dere var dratt på påskeferie for det var så stille her inne ;-)

Snakkes.