fredag 16. mai 2008

Amcars på Ekeberg

Nå har jeg og mamma vært veldig sløve til å oppdatere både blogg og hjemmesiden, og det har vi lyst til å gjøre noe med - har mottatt noen klager også =( men det vil jeg si - det er ikke bare jeg som er sløv - der fikk dere den - dere vet selv hvem dere er =) Så nå kommer det sakte men sikkert litt av det som har skjedd siden sist!
Vi var på am-car utstilling på ekeberg, og der var det mye fint å se på - syns ihvertfall Gina og pappa! Selv syns jeg det var litt varmt, så mamma og jeg vi satt og slappet av endel i skyggen! I denne skyggen så var det bare plass til meg - mamma måtte stå i sola å svette!
Her er bilde av Gina sin drømmebil - liker sånne med "kråke" på panseret - sånn SKAL hun ha når hun blir 18 - sier hun =)
Her er mamma sin drømmebil - sånn skal hun ha når hun blir .....litt eldre =)Og her er en av papsen sine drømmebiler - han er nesten glad i alt med hjul og motor =DEn liten hvil er aldri dumt!!!

Hej då! Anton

Ingen kommentarer: