fredag 29. februar 2008

Ukas høydepunkter
























Vi har hatt kjøttbullar til middag - nam - nam!



















Vikki var på besøk på mandag - stor stas for både meg og Kajsa =)




































Også har det vært mye lek og fanteri, men også kos med Kajsa =)

Hun har forresten begynt å være med på jobben hun også nå - så nå er det to buller på lakkverkstedet - men det er bare en av oss som er verkstedssjef, og får lov å gå fritt omkring å inspisere jobbene som blir gjort =D

Og så har hun flyttet ut av rommet til pappa og mamma og inn på badet hvor jeg sover om natten. Første natten ble det ikke mye søvn på meg gitt - Kajsa satt i buret og tutet som den værste tåkeluren nesten hele natta =( Men i natt har Kajsa vært stille - mamma satte buret hennes inntil min soveplass i natt - og det er jo mye koseligere å sove sammen noen - og spesielt sammen meg - jeg dysset henne nok i søvn med snorkingen min ZZZzzz! Jeg er nok verdens beste babybullepasser <3
























Og så har Pernille reist hjem, og min største snilleste Gina har kommet hjem =D

Ha en fortsatt fin helg Anton

Ingen kommentarer: