søndag 17. februar 2008

Besøk av bestemor og tanter

I dag dro Pernille og Pappa til Tryvann for å stå på ski - og jeg fikk besøk av bestemor og mine beste tanter! Kajsa spratt rundt og prøvde å sjarmere, men det er ingen tvil om hvem som er godgutten til tantene sine =D


















De hadde med seg gave også (jeg regnet med at det var til meg, for jeg er jo godgutten), men Kajsa trodde at det var hennes - stakkars - hun skjønner jo ikke så mye enda!


















Så jeg tok den rolig men bestemt fra henne - og så fikk jeg godis for valper - kanskje jeg deler litt av den =) jeg er jo en grei storebror!
























Så tok jeg med tantene mine på en rundtur i nærmiljøet - jeg går så fort jeg kan, men jammen henger de bra på =)


















Stakkars tante Wenche - ikke lett å ta bilde av meg når hu lille hvite berta flyr i veien hele tiden =(



















Trøtt etter lang tur og besøk så gikk jeg og la meg i sofaen, man kan jo trygt si at jeg blei lettere sjokkert når Kajsa dumpet opp på meg og sovnet!!!!!!

Over og ut fra en lettere sjokkert Anton

1 kommentar:

Anonym sa...

:-) Så fine bilder av en rund GO liten klump ;-)
Du er flink med bilder og tekst AB.
Ser jo ut som det går kjempe fint. Tydelig han ligger stille for hun sover jo oppå ham.
Dere og Anton kommer til å synes det var så fint å få en til. De har jo så god selskap i hverandre.
Heller ikke sikkert Anton blir like ivrig å følge dere nå som han har selskap hjemme :-)
Kos dere!!!!
ANTON DU ER EN GO-GUTT.