søndag 17. februar 2008

Jeg har fått en lillesøster

Nå har det virkelig skjedd ting her i huset små hvite, sorte og rosa ting........jeg har fått en lillesøster i de samme fargene =/

Jeg burde jo ha skjønt det - tegnene var jo der - forrige uke kom det en liten rosa seng i hus, som ikke var passe til meg - små ullgensere har jeg også sett ligge rundt her- og så har jeg fått et par meldinger på gjesteboka mi, hvor de gratulerer meg med ny søster.....hmmmm.....



















Så fredag kveld kom altså lille Kajsa inn i livet mitt - som en liten virvelvind!!



















Jeg ble nok litt sjokkert ja - kunne ikke ta øynene mine fra hverken henne eller noen andre her i huset - alle måtte følges nøye med - phuuu - litt av en jobb!!

Litt senere på kvelden kom den kjæreste søster Pernille på besøk, den like kjære søster Gina dro for å besøke familien sin i nord trøndelag! Enda en jente til i familien - det blir litt av en flokk å passe på!!!
























Men selv om pappa og mamma har fått en bullebaby - så er det fortsatt jeg som er bullegutt nr. 1!!!

Hilsen Anton

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATULERER ANTON opg resten av familien din.
Gleder oss til å se henne. Du blir vel en "TROFAST" tilskuer på sidelinja ,Anton nå som du skal sende Lille-søster ut i ringen ;-)
Winnie slår følge med deg på Tilskuer benken. Hun trives best der. Noen må jo HEIE frem de små søte oxo,

Masse Bullehilsen fra Buller og Matmor i Moss.
Hils Moderen,Faderen og søstrene og brod4eren..... Da glemte vi vel ingen for du har vel ingen Katt ;-( ?????? ;-)
KOOOOOOSSSSS dere masse i valpetiden. Kjempe hyggelig!!!!!! Vakkert navn fikkhun oxo den lille Kaisa.