tirsdag 19. februar 2008

Kajsa er gal

Nå er det jammen ikke bare å legge seg på sofaen når man kommer hjem fra jobben lenger - Kajsa er jo helt klin gal.......henger etter meg hele tiden....kaster seg over alle lekene mine......og over mine stakkars ører!!!!



































Jeg må jo bare innrømme at jeg er ganske så imponert over lille rosa rotta - hun er skikkelig sterk, og gir seg aldri....og da mener jeg ALDRI!!!























Jeg prøvde å lure meg unna en liten tur i buret til Kajsa, men dit jeg går - dit går Kajsa!

























Takk for nå fra en lettere gal storebror Anton

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅÅÅÅ det ser HÆRLIG ut ;-)
Ser "Sjefen" koser seg og er sikker på at dere oxo gjør det ;-)
Ja jeg er innom en gang om dagen nå, regner jo med at det er liv i leieren og Mor sitt kamera går varmt ;-)
Alltid flotte bilder og hyggelige komentarer.
KOS DERE!!!!!