onsdag 9. juni 2010

Jeg har fått nok!

Nå har jeg fått nok - det får være grenser for hvor mye man skal finne seg i - min grense er nådd, så i går pakket jeg veska mi og dro til Silje og Patric - hurra =)

Silje er en veldig grei jente jeg har vært hos flere ganger før, så da hun ringte mamma i går og lurte på om jeg ville komme til henne og kjærsten litt, så var jeg ikke sen om å pakke!!!

Når mamma åpnet bildøra for meg løp jeg rett bort til Silje og så videre bort til inngangsdøra, mamma ropte på klem, men hei - nå er det hennes tur til å kjenne hvordan det er å bli glemt, så jeg latet som jeg ikke hørte noe!!! Mamma ble lei seg, så da hun hadde ropt endel ganger så fikk hun da en liten klem før Silje og jeg fortet oss inn!!

Jeg fikk bli med Silje og Patric opp til et lite vann i skogen - de skulle fiske og jeg fikk lekt i vannkanten som altså har blitt noe av det beste jeg gjør! Har bare forsiktig vasset i vannet før, men nå har jeg fått øynene opp for det våte element - skikkelig deilig!

I dag har jeg vært hjemme med Patric og kosa meg!

Skal prøve å holde dere oppdatert på hjemmefronten også, selvom jeg er på en aldri så liten ferietur =)

God jul fra Anton

1 kommentar:

Frans sa...

Det hørtes ut som en god ide Anton! Men, God Jul???