torsdag 26. juli 2007

Kos med familien



















Det er skikkelig kos med så mange mennesker i huset nå om dagen - alltid en å kose - leke og gå tur med! Ola og jeg har lest Donald og kosa i sofaen, og så har Pernille gått lang tur med meg - 1 1/2 time - snill pike! Det er bra at noen har tid til meg - pappa og mamma har jo nesten ikke tid til meg - de eneste de tenker på er kjøkken - kjøkken og atter kjøkken!!!
























Se på denne lille tassen som også er på besøk hos oss i sommer - han heter Marve og er Pernille sin lille marsvingutt! Jeg synes han er skikkelig spennende, og er kjapt inne og hilser på ham hvis jeg får sjangsen - også har han så deilig marsvinmat - nam! Og det beste av alt er at han liker at jeg vasker ham - da lager han skikkelig koselyder =D



















Alle marsviner sin venn Anton

Ingen kommentarer: