mandag 2. juli 2007

En iskald start på ferien!















I dag har ferien til mamma og meg begynt - jeg skal ligge på sofaen i hele 4 uker - deilig =) Det er deilig å kose sofaen, men det kan bli litt kjedelig. Etter en litt lang morgen, så dro jeg og mamma på besøk til Fando, Joakim og Bente!
















Da ble det bølling med Fando og tur. Men på turen så mamma at jeg var blitt lettere brun i den hvite pelsen min - ops - avslørt - trodde ikke at hun skulle merke at jeg hadde rulla i bæsj så fort, selvom hun nok hadde luktet det etterhvert!!! Da var turen over, og hele følget måtte gå hjem til Fando sitt hus igjen - og så ble det shampoonering og dusjing i hageslangen - iskaldt - hun ga seg ikke før jeg skrek høyt - tror ikke hun egentlig skjønte hvor kaldt det var =( Men jeg fikk min hevn da Joakim - 2 år- lekte med vannslangen, fikk klar beskjed om ikke å sprute på Bente og mamma, men da mamma gikk forbi siktet han på rompa til mamma og ga full gass med strålen - ha ha ha - der fikk hun der =)

Ha en fin ferie!

Anton

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei dere 2 BLOGGERE :-) Nå synes jeg dere går langt :-D
Hva med oss som ikke vet hva en blogg er HA HA HA Vi har akkurat lært oss Piczo. tror vi holder oss der og er litt "kjedeligere" :-)
Har vært inne på noen sider men de er så PROPP fulle og jeg vet ikke hvordan jeg finner frem. MEN hvis jeg fra nå av følger med her inne så lærer jeg kanskje å finne frem etter hvert som denne BLOGGEN blir større :-D
VELDIG FLOTTE BILDER DU ALLTID LEGGER INN. God søndag (nok en regnværs dag) Frida er veldig glad i dette været. Hun stiller seg opp midt under de værste byene som kommer. Da er det bare om å gjøre å rekke å tørke henne før hun løper inn og drar de LAAAANGE VÅTE ørene med seg over alt her inne.
VOFF fra Winnie, Frida og Karina.

LYKKE TIL MED BLOGGEN. Gleder oss til å følge med!!!!!