lørdag 29. mai 2010

I`m back



Etter STORT press fra tidligere fans, så har jeg bestemt meg for å blogge litt igjen - woohooo - det skapte nok jubel i mange hjem :)


Her i Ski lever jeg livets glade dager som familiens beste, og eneste godgutt - ikke noe nytt der altså =) Men det skjer andre spennende ting her om dagen - lillesøster Kajsa er "smelt på tjukka", og det er ikke lenge til jeg blir onkel Anton =) Hun ble med pappa og mamma på påskeferie til Grums i Sverige, og kom hjem med stjerner i øynene - hadde truffet en svensk bulle med navn Emil, og det hadde vært kjærlighet ved første blikk <3


Så nå skal jeg som sagt bli ONKEL - hvor stas blir ikke det!!!! Oj oj oj - dette blir jammen spennende - det ligger et stort ansvar nå på mine brede bulleskuldre. Mye bull og bøll som skal læres bort - håper bare det kommer noen skikkelig lærervillige bøllefrø - akkurat som sin onkel (lærervillige altså - ikke bøllete)!!!


Men det er enda noen dager igjen - kanskje - eller kanskje ikke =/


Jeg blogger plutselig igjen!


Deres Anton



9 kommentarer:

Morten sa...

Jooohooooooooo... Velkommen tilbake kjære Anton, og tusen takk for besøket i dag! Ooooooooooooooooooo!

Anton sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anton sa...

Ooooooooo til deg også Morten - og takk for at jeg får komme på besøk =D

Anonym sa...

Velkommen tilbake, nå gleder jeg meg fremover. Du er konge å skrive, gleder meg masse, du blir nok en flink storebror!!!

Hilsen Tante Cecilie og Bullegjengen:-)

Anton sa...

Det er jammen godt du har trua på meg tante - kjenner det gjør godt!

Din Anton

Anonym sa...

Hyggelig å se deg her igjen Anton. Ser du går spennende tider i vente. :-) Det er kos med valper!
Masse hilsner fra oss i Askim Grethe

Anton sa...

Takk for det Grethe =)

Anton

Karina. sa...

WOOOOHOOOOO Ja nå ble det JUBEL ;-) i dette hjem oxo :-D
Hyggelig at du er tilbake og spesielt når det nå skjer noe stort snart ;-)
GLEDER OSS TIL Å lese og se masse flotte bilder.
PS: Skal prøve å være litt flink her oxo med BLOGGen :-)
Vår lille Bulle frøken er nå 5 uker :-) og bare så vakker og Bulle mamma Wanja er sååååå flink.

KRYSSER FINGRENE for en spennende tid hos dere !!!!!!!

Karina og Bullene på Øreåsen.

Anton sa...

Jeg blir sååå glad når jeg hører dere jubler - fikk jo høre av mamma at du savnet meg og bloggingen min, så her har du meg igjen =)

Din bloggende venn Anton

Hils bøllene dine