søndag 20. januar 2008

Bulletur

I dag har jeg vært på bulletur - det var en hel gjeng med søte damer der: Tigra, Sophie, Scarlett, Julie, Viktoria, Lana og en ny babe med navn Barcelona - hun var faktisk født oppvokst i Barcelona!!! Tjo og hei for en gjeng lekre damer - så lekre at jeg måtte holdes i bånd - klarte ikke helt å styre meg!

Kom forresten på at jeg har glemt å vise fram hva som var i den store pakken som kom fra USA i romjula - pappa og mamma hadde jo shoppet så mye når de var der borte at noe måtte sendes hjem med båt - flinke!!!



















Her er ihvertfall det nye framkomstmiddelet mitt - skjønner ikke helt når jeg skal ha bruk for den jeg da =/



















Og så fikk jeg min egen røde sofa - skjønner egentlig ikke helt hva jeg skal med den heller jeg da, vi har jo en veldig stor rød sofa som har plass til alle sammen =)

Takk for turen i dag alle vennene mine - Anton

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis med KJEMPE-KUUUUL sofa.
Voff fra Winnie ;-)

Anonym sa...

Jeg synes det ser ut som det er plass til 2 Buller i den sofaen ;-)
Veldig hggelig med selskap ;-)
Voff fra Winnie.