mandag 26. november 2007

Jeg er blitt robbet


Jeg sitter her og er ganske sjokkert!

I dag mens jeg satt vakt under bordet imens familien spiste middag så skjedde det - jeg hørte det raslet i matfatet mitt - hva i all verden - hvem er så frekk???? Jo kattebror Marwin - knasket i seg kule på kule - tror jammen han syns de var gode!!! Men katt i min mat - det er ikke lov altså - riktig nok så forsyner jeg meg av kattene sin mat, men det er jo lov =)

Han ga seg ikke heller - enda jeg stod rett ved siden av og stirret - men til slutt tok han til vettet og løp ut en tur! Da skjønte jeg hva jeg måtte gjøre - det var bare en løsning nå, og det var jo å spise opp all maten før den lille frekke katten kom inn igjen.

Anton

1 kommentar:

Anonym sa...

hei du Anton jeg syns du burde ta knekken på den katta en gang for alle.
Så tar den verken maten eller oppmerksomhet fra deg!!!