mandag 27. august 2007

Jeg pusser opp
























Ups - nå må jeg jammen ta meg sammen - har fått klage på dårlig oppdatering av siden min og bloggen - jepp jeg er helt enig - ikke vært veldig flink i det siste, men dere skjønner at jeg har vært så fryktelig opptatt med ting som skjer i huset mitt om dagen! Jeg må jo være med å passe på at alt blir rett - også er jeg god til å rydde små ting opp fra gulvet =)

Også har jeg jo fått en søster som er en liten datanerd - så mammas pc er mye opptatt om dagen =)

Men ellers så har det ikke skjedd mye her - men jeg var på bulletur i går, og det er jo alltid skoi =) Cindy, Flora, Dennis, Sophie, Lana, Napolion, Gizmo og ei ny søt bullefrøken som het Laura var med.
























Jobbegutta!























Jeg skjønner ingenting av den bruksannvisningen - dette får pappa greie alene!

Ha en fin uke!

Anton

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei :-) tja det var vel bl.a jeg som syntes det gikk tregt her inne :-) HA HA Men det er forståelig :-D
Men var da godt å se du har vært innom igjen :-) VI FØLGER MED....!!!! :-D
Kjøkkenet ser bra ut :-) God hjelp av den 4-beinte oxo ser vi, de skal liksom ligge oppi det som skjer.
Kanskje derfor vi er så GLAD i BULLene våre, de er ALLTID der.
Har KØ-lapp på dataen her oxo. Alle BULLer, Basset og Karina hilser til dere.