mandag 25. juni 2007

Jeg har fri fra jobb - pappa er syk!



















I dag har ikke jeg og pappa vært på jobben - pappa er blitt syk - klarer ikke å bevege armen sin! Nå som jeg nesten er frisk ( har hatt stygg hoste og dedd dese), så blir min kjære pappa syk! Men jeg er ikke dårligere enn at jeg kryper opp i sofaen til ham og holder ham med selskap - det er godt med litt selskap og omsorg når man er syk!

















Dagen nytes på terrassen.........

















....jeg er jo ikke syk....jeg har bare fri, og det er bare deilig =)

God bedring!

Anton

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Anton. Så tøft at du har blitt en blogger da, jammen er du flink gitt !! Men det var jo trist at pappan din er syk, selv om du nyter noen fridager. Du får trøste ham du, det er du helt sikkert god til, og så får du hilse ham fra oss Langhusbøller med moder og ønske ham riktig god bedring!